Banner
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 1 2
Weergegeven resultaten: 11 t/m 18 van 18

Discussie: isuzu rodeo

Pieter18
    Guest

Standaard

waarschijnlijk bedoelt modderlover dat ze in de rodeo's die in de haven staan geen winterdiesel gedaan hebben waardoor ze nu nie starten me da koud weer en dat isuzu nie wil betalen aan het havenbedrijf om er winterdiesel in te doen dus moeten ze blijven staan tot warmer weer dat ze wel zullen starten met de gewone diesel

Post Knop Gevonden

Standaard

mijne is nog thans geleverd en reeds getest in de ardense sneeuw, en goed bevonden en die 5 liter diesel die er in zat bij levering is allang verdund met winterdiesel

Vaste waarde

Standaard

quote:Originally posted by niva boy

mijne is nog thans geleverd en reeds getest in de ardense sneeuw, en goed bevonden en die 5 liter diesel die er in zat bij levering is allang verdund met winterdiesel
    Is da toevallig ne zwarte, en stond ge dan zaterdag te tanken aan de Q8 te Kessel-Lo

Post Knop Gevonden

Standaard

neen, zal iemand anders zijn, mijne is ne grijze en rij nogthans elke dag 2 maal u huis voorbij zal volgende maal claxoneren
    Alhoewel liever niet want voor z'on fijn ding te zijn hebben ze er maar een mietjes toeter op gezet[:I]

Sonny Sonny's schermafbeelding
    Leeftijd
    32

Standaard

awel, ik heb er nog niet ingezeten, maar al wel een paar keer zien rondrijden. Ik vind hem eker vooraan een prachtig koetswerk hebben, achteraan steekt hij wel wat lang uit precies (allee, voor een dubbelcab toch, de mijne is ne KC van Nissan, die steekt ook meer dan genoeg uit ) alleen eigenlijk valt hij niet in dezelfde klasse als de andere japanners he, 3liter ipv 2,5 is toch al een serieus verschil vind ik (aantal pk's of fiscale pk's weet ik niet) en het prijskaartje, tja.. hele mooie wagen, maar ik mis wel het 'werkpaard-uitstraling' een beetje.

4x4 liefhebber Modderlover's schermafbeelding
    Leeftijd
    32

Standaard

@Pieter 18; Je slaat de nagel op de kop![}]

El Perro
    Guest

Standaard

Zoals in Russia: vuurke onder stoken!

Post Knop Gevonden

Standaard

@sonny, hij is ook in 2500 verkrijgbaar en op lichte vracht kunnen de fiscale PK's natuurlijk gestolen worden

+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 1 2

Discussie informatie

Gebruikers die deze discussie bekijken

Er zijn momenteel 1 gebruikers deze discussie aan't bekijken. (0 leden 1 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten