mijne is nog thans geleverd en reeds getest in de ardense sneeuw, en goed bevonden en die 5 liter diesel die er in zat bij levering is allang verdund met winterdiesel![]()
waarschijnlijk bedoelt modderlover dat ze in de rodeo's die in de haven staan geen winterdiesel gedaan hebben waardoor ze nu nie starten me da koud weer en dat isuzu nie wil betalen aan het havenbedrijf om er winterdiesel in te doen dus moeten ze blijven staan tot warmer weer dat ze wel zullen starten met de gewone diesel
mijne is nog thans geleverd en reeds getest in de ardense sneeuw, en goed bevonden en die 5 liter diesel die er in zat bij levering is allang verdund met winterdiesel![]()
Is da toevallig ne zwarte, en stond ge dan zaterdag te tanken aan de Q8 te Kessel-Loquote:Originally posted by niva boy
neen, zal iemand anders zijn, mijne is ne grijze en rij nogthans elke dag 2 maal u huis voorbij zal volgende maal claxoneren
Alhoewel liever niet want voor z'on fijn ding te zijn hebben ze er maar een mietjes toeter op gezet[:I]
awel, ik heb er nog niet ingezeten, maar al wel een paar keer zien rondrijden. Ik vind hem eker vooraan een prachtig koetswerk hebben, achteraan steekt hij wel wat lang uit precies (allee, voor een dubbelcab toch, de mijne is ne KC van Nissan, die steekt ook meer dan genoeg uit) alleen eigenlijk valt hij niet in dezelfde klasse als de andere japanners he, 3liter ipv 2,5 is toch al een serieus verschil vind ik (aantal pk's of fiscale pk's weet ik niet) en het prijskaartje, tja.. hele mooie wagen, maar ik mis wel het 'werkpaard-uitstraling' een beetje.
@Pieter 18; Je slaat de nagel op de kop![}]
Zoals in Russia: vuurke onder stoken!
@sonny, hij is ook in 2500 verkrijgbaar en op lichte vracht kunnen de fiscale PK's natuurlijk gestolen worden![]()
Er zijn momenteel 1 gebruikers deze discussie aan't bekijken. (0 leden 1 gasten)
Favorieten/bladwijzers