Banner
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 3 EersteEerste 1 2 3 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 25

Discussie: iemand ervaring met isuzu rodeo

4x4 kenner MacGyver's schermafbeelding
    Leeftijd
    29

Standaard Re: iemand ervaring met isuzu rodeo

Ik vind die Isuzu persoonlijk voor iemand die nogal vrij groot is klein.
    Niet de auto zelf, maar de ruimte tussen het dak en het hoofd.
    Ik raakte met mijn hoofd bijna het dak van de auto.
    Maar ik heb nog niet de luxe gehad om met hem te rijden.

4x4'er mopar's schermafbeelding
    Leeftijd
    44

Ben hem op het salon ook tegengekomen: ziet er goed uit, meer beenruimte achterin dan de pick-up van Nissan.

Als je op de details van de afwerking gaat letten vind ik dat ze nog een hele weg voor de boeg hebben tot ze op het niveau gaan staan van Mit, Nis en Toy.

Motor zou oerdegelijk zijn = oude technologie = povere prestaties en hoog verbruik (3000cc en maar ong 130 pk).

Prijzen liggen goed, verkoper op het salon deed fel zijn best om hem aan de man (of vrouw) te brengen, was zeer geinterresseerd om een Dune Eage over te nemen van iets meer dan één jaar oud met 35000km op de teller, zou tot 25000 euro gaan, dit lijkt mij niet normaal als je voor diene zwarte full optie met leder en hardtop en bedliner en al maar 29000 euro moet betalen (serieuse korting en dan nog zo'n overname??????).

Ofwel super koopje of een addertje onder het gras, ben er niet op ingegaan omwille van geplande aankoop nieuwe NAVARA!

4x4 liefhebber

Ze hebben volgens een Duits Offroad magazine wel standaart een gegalvaniseerd chassis.
    Dat lijkt mij toch wat waard...
    Mijn verbruik ligt met een rustige rijstijl op 11l/100km, met caravan aan 120Km/h wel iets meer..;15-18 l/100km

Vaste waarde witte's schermafbeelding
    Leeftijd
    46

Wat van mijn vroegere ervaring met Isuzu is blijven hangen is dat ze OERDEGELIJKE en betrouwbare motoren maakten. Dit waren wel marine motoren maar soms gebruikte we gewoon diesels uit wagens en mits een paar aanpassingen bleven die perfect werken.

Offroad Newbie

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mopar Bekijk bericht
    Ben hem op het salon ook tegengekomen: ziet er goed uit, meer beenruimte achterin dan de pick-up van Nissan.

Als je op de details van de afwerking gaat letten vind ik dat ze nog een hele weg voor de boeg hebben tot ze op het niveau gaan staan van Mit, Nis en Toy.

Motor zou oerdegelijk zijn = oude technologie = povere prestaties en hoog verbruik (3000cc en maar ong 130 pk).

Prijzen liggen goed, verkoper op het salon deed fel zijn best om hem aan de man (of vrouw) te brengen, was zeer geinterresseerd om een Dune Eage over te nemen van iets meer dan één jaar oud met 35000km op de teller, zou tot 25000 euro gaan, dit lijkt mij niet normaal als je voor diene zwarte full optie met leder en hardtop en bedliner en al maar 29000 euro moet betalen (serieuse korting en dan nog zo'n overname??????).

Ofwel super koopje of een addertje onder het gras, ben er niet op ingegaan omwille van geplande aankoop nieuwe NAVARA!
    Ik heb ne Navara gehad nen dune eagle van 2004
    deze heb ik recent weg gedaan en ne D-max gekocht, rijdt pakken beter en verbruikt veel minder, mijn tweede Navara gewone pick-up is nu naar de Jap het gekende probleem piston die klep raakt door overmatige slijtage van de drijfstangschelpen nu groot spijt dat ik deze ook ni heb weg gedaan( er staan maar 65000 km op )
    T' zijn echt sleuren die Navara's

the one and only knifeman's schermafbeelding
    Leeftijd
    32

isuzu rodeo is superdegelijk. Heb ne maat die er elke dag paar ton mee trekt, sleurt en brakt met dat beest (beroepsmatig) en heeft nog niks niks slecht voorgehad. Krachtige moteur. Inderdaad zoals hier aangehaald, staat de stoel redelijk laag tegen de bodem, zodat je meer als in een personenwagen zit dan in een 4x4, de cabine is redelijk plat, beetje gelijk oude cherokees...

maar ik denk zeer goede keuze
    mail naar bestuur@belgium4x4.eu bij vragen...
    look for a blue Suz, sticking his nose in the mud ... Marokko 2010 ... 2 suzuki's will cross the desert...

Leeftijd
    44

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door beetle1 Bekijk bericht

Ik heb ne Navara gehad nen dune eagle van 2004
    deze heb ik recent weg gedaan en ne D-max gekocht, rijdt pakken beter en verbruikt veel minder, mijn tweede Navara gewone pick-up is nu naar de Jap het gekende probleem piston die klep raakt door overmatige slijtage van de drijfstangschelpen nu groot spijt dat ik deze ook ni heb weg gedaan( er staan maar 65000 km op )
    T' zijn echt sleuren die Navara's
    En hoeveel verbruikt uwe D-max dan wel, ik heb de Naravra nooit boven de 10.5/100km gekregen, ik hoor alleen maar dat Isuzu veel meer verbruikt, en nota bene ik ben zeeeeeer content van onze Navara, hij gaat wel weg omwille van het einde van de garantie, ik neem het risico liever niet om buiten garantie in de kosten te vallen.

Offroad Newbie

Thumbs up Re: iemand ervaring met isuzu rodeo

Ben van het verbruik zeer content
    Met de paardeaanhanger geladen erachter (ong 2500kg ) verbruikt hij tussen de 9.2 en 9.8 l
    Zonder gemiddeld 8.5 en enkel autostrade lange afstand 7.9
    Ik vind het echt ne plezante auto om mee te rijden, ik was van mijne éérste Navara ook wel vrij content ( geen kosten gehad) maar mijnen D-max rijdt echt wel 200% beter

Post Knop Gevonden

Opletten met de d-max 3liter zit een productie fout in en moet binnen gedaan worden om de injectoren aan te spannen. Dus van 2de hands u handen afhouden. 50000km en motor stuk. zelfs al is ie binnen gedaan er zal zoizo al serieus wa motorslijtage zijn en isuzu doet zeer lastig over garantie als ze die al zullen geven. Wagen staat al 3 maand in garage nieuwe motor kost 10000euri.

Leeftijd
    44

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wouter Bekijk bericht
    Opletten met de d-max 3liter zit een productie fout in en moet binnen gedaan worden om de injectoren aan te spannen. Dus van 2de hands u handen afhouden. 50000km en motor stuk. zelfs al is ie binnen gedaan er zal zoizo al serieus wa motorslijtage zijn en isuzu doet zeer lastig over garantie als ze die al zullen geven. Wagen staat al 3 maand in garage nieuwe motor kost 10000euri.
    Zo zo waar heb ik dit nog gehoord, dan blijkt Nissan toch niet de enige te zijn die met wat problemen verveeld zit, maar die doen dan niet moeilijk over garantie (eigen ervaring), wat andere hierover denken en schrijven is hun zaak, maar ik ben reeds meer dan 10 jaar Nissanrijder ik ben steeds meer dan goed ontvangen geweest met en zonder problemen.
    Als er al problemen zijn moet je het niet erger maken dan het al is, dit is mijn ervaring, ik kan natuurlijk niet oordelen over Isuzu.....

+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 3 EersteEerste 1 2 3 LaatsteLaatste

Discussie informatie

Gebruikers die deze discussie bekijken

Er zijn momenteel 1 gebruikers deze discussie aan't bekijken. (0 leden 1 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten