Banner
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 1 2 3
Weergegeven resultaten: 21 t/m 25 van 25

Discussie: iemand ervaring met isuzu rodeo

Offroad Newbie

Standaard Re: iemand ervaring met isuzu rodeo

Ik heb ne 2500cc maar ga toch eens informeren of hier ook niks mis mee is, had tot nu toe geen slechte kritieken gehoord van de D-max , ik verschiet hier toch van vermits ik een aantal D-max rijders ken ook die met nen3.0 en enkele al meer dan 70000km zonder problemen, maar ja ik ga wel eens informeren

Belgium4x4'er Dreiky's schermafbeelding

Dat is straf, heb in deze topic nog naar ervaringen gevraagd http://forum.belgium4x4.be/showthrea...t=32004&page=4
    en nu beginnen ze in nen topic van ne Rodeo over nen D-Max.
    Zijn toch totaal verschillende motors dacht ik.
    Heb je nog weet van problemen met die injectoren, of is het een alleenstaand geval, Pech dus.

Misschien dat de moderators dit naar het andere topic kunnen verplaatsen.

Ik heb bijna mijn handtekening onder een contract voor nen 3 liter gezet, dus is het even schrikken.

Offroad Newbie

Lightbulb Re: iemand ervaring met isuzu rodeo

zijn inderdaad totaal verschillende motoren , ze maken veel meer lawaai ook die rodeo's
    mijn vorige bericht zou inderdaad onder ander topic moeten staan

Offroad Newbie

vind het wel straf dat Isuzu moeilijk doet over de 5 JARIGE garantie, nog nooit over horen klagen tot nu toe , is misschien de garage ????

4x4 liefhebber

Wouter, graag wat meer info over die productiefout!

Vijf jaar, ik dacht dat de Dmax maar einde 2006 op de markt gekomen is? De jouwe valt wss nog onder de gewone garantie!

Over die 5 jaar, er staan natuurlijk altijd (bij elke fabrikant) kleine lettertjes bij, meestal is er een km beperking, moet de wagen bij een erkende dealer op onderhoud geweest zijn....
    Maar, wettelijk heb je recht op 2 jaar, en dan moet je gewoon kunnen aantonen dat er op tijd olie opgegoten is en er geen modificaties gebeurd zijn (chiptuning ed.)

Been stijf houden, en hoor ook eens bij de invoerder en andere dealers!

Dreiky, bij een nieuwe auto zullen ze die aanpassing wel al gedaan hebben zou ik denken!
    Persoonlijk ben ik tevreden over mijn isuzu, moet volgens mij zeker niet onderdoen voor de andere PU's. Bij mij heeft de prijs de doorslag gegeven!

Ik zit met een 3l automaat aan 9 a 10 liter, 8 kan ook als ik zuinig rijd, maar als je echt doorpeert kom je makkelijk nog een pak meer uit!

Verder zou ik me niet teveel baseren op een forum: dit zijn meestal zeer emotionele reacties!

+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 1 2 3

Discussie informatie

Gebruikers die deze discussie bekijken

Er zijn momenteel 1 gebruikers deze discussie aan't bekijken. (0 leden 1 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten