2500km, 2 maand over gedaan, het ganse verhaal moet ik nog eens uittypen, hier enkele foto's:
![]()
2500km, 2 maand over gedaan, het ganse verhaal moet ik nog eens uittypen, hier enkele foto's:
![]()
zeer knap. wel wat brokken gehad?
mail naar bestuur@belgium4x4.eu bij vragen...
look for a blue Suz, sticking his nose in the mud ... Marokko 2010 ... 2 suzuki's will cross the desert...
Buiten al de blutsen, in chronologische volgorde:
- Batterijen kortgesloten in een poging om de ferry in gang te krijgen (kapot)
- Diff achteraan kapot + steekas afgebroken (gedemonteerd en op voorwielaandrijving verder)
- Diff vooraan kapot (enkel kilometer duwen + tirfor om uit het bos te geraken, daarna auto achtergelaten en te voet verder)
![]()
was het terrein dan zo zwaar of de wagen zo rot?
look for a blue Suz, sticking his nose in the mud ... Marokko 2010 ... 2 suzuki's will cross the desert...
Wagen was perfect!
De eerste maand ofzo hebben we elke dag meer dan 12u "gereden". Op onze slechtste dag was dat goed voor ongeveer 100m vooruit te raken(bergop, geen aandrijving meer).
We hebben geen diff locks, ik heb héél veel moeten forceren om ergens door te raken. Het is natuurlijk moeilijk om zeggen, maar ik vermoed dat we er met difflocks met minder brokken zouden doorgeraakt zijn.
Serieus avontuur ;-)
Off-roaders do it dirrty (c)The more, the messier (c)Proud member of Belgium4x4.be
hoe is die rode ondergrond?
Mercedes Vario 814 4X4 / Nissan Patrol GR SGX / Nissan X-trail Elegance / Volvo 480 S 2.0i
Er zijn momenteel 1 gebruikers dit onderwerp aan het lezen. (0 leden en 1 gasten)
Bladwijzers