Ullie, gij hebt het op aardegrond (klei-achtig). Dat hebt ge daar minder. Het grootste deel is zand, al dan niet vermengd met grond.
Meestal eerder pappig en zeer gevoelig aan erosie (diepe sporen)
Ullie, gij hebt het op aardegrond (klei-achtig). Dat hebt ge daar minder. Het grootste deel is zand, al dan niet vermengd met grond.
Meestal eerder pappig en zeer gevoelig aan erosie (diepe sporen)
Denk dat ge daar maar eerst de grenzen van uw voertuig verkent en uw eigen grenzen verlegd...
Respect met een dikke R!![]()
wat last gehad van ebola
![]()
NO ROCKS, NO FUN :www.offroadterror.be
Bovenstaande post wordt tot u gericht ondervoorbehoud van alle rechten en zonder enige nadelige erkentenis.
Deze post is mijn persoonlijke mening en staat los van de standpunten van Belgium 4x4 .
This forum was founded on the idea that it would be a clearinghouse for accurate technical information, based on real world experience, not a bunch of webwheeling speculation and![]()
die mannen die komen helpen, moet ge die betalen ??
den 75 is nen echte
ik moet eerlijk zeggen dat ik er de tijd en het lef niet voor heb![]()
NO ROCKS, NO FUN :www.offroadterror.be
Bovenstaande post wordt tot u gericht ondervoorbehoud van alle rechten en zonder enige nadelige erkentenis.
Deze post is mijn persoonlijke mening en staat los van de standpunten van Belgium 4x4 .
This forum was founded on the idea that it would be a clearinghouse for accurate technical information, based on real world experience, not a bunch of webwheeling speculation and![]()
Moeten is veel gezegd, maar dat is meestal wel de bedoeling. In Uganda was het zo dat op de stukken waar de wegen moeilijk berijdbaar waren, er mensen gaan staan wachten tot er een auto langskomt die zich vast rijdt of een heuvel niet opgeraakt in het regenseizoen. Dan komen ze helpen en vragen ze een kleine vergoeding. Meestal hebben ze liever kleding of zo dan geld.
Ik veronderstel dat het in Congo ongeveer hetzelfde zal zijn. Maar veel hangt van gebied tot gebied af. In Uganda waren er gebieden waar het uit den boze was om te bedelen, ook al zijn ze heel arm. De kinderen kregen zelfs een draai rond hun oren als ze durfden te bedelen. En in andere gebieden sturen ze de kinderen om te bedelen.
Mercedes Vario 814 4X4 / Nissan Patrol GR SGX / Nissan X-trail Elegance / Volvo 480 S 2.0i
Ferm avontuur !!!
Knappe foto :![]()
Diene toy ken ik nog. Zijn dat nog steeds "mijn" wieldragers of waren die te zwak? en die bvestiging van de waffle boards houdt ook nog stand of zie ik dat ook verkeerd?
Weet dat ik je nog steeds benijd om wat jij doet. Das een echte droom van mij.
Die wieldragers zijn nog deels van u. Het concept was goed, maar in een poging om hem zo licht mogelijk te houden was hij eigenlijk te zwak gemaakt. Heel de bumper was van iets te licht materiaal waardoor die wat flexte. Wonderlijk heeft die het nog lang uitgehouden, maar die sloeg wel altijd tegen de achterdeuren enzo.
In Zuid-Afrika heb ik die wat laten verbouwen, nieuwe bumper gemaakt. Dat was beter, maar dan zat de "stress" ergens anders: op de asjes. Die braken dan regelmatig. Ik heb er dan zo een pak laten maken en had er altijd een stuk of 10 op reserve. Op den duur kon ik die op 5 minuten vervangen.
Als ge nog eens eentje zou maken kan ik wel wat tips geven over the do's and don't's![]()
S C H I T T E R E N D ! ! !
Hier kan ik alleen maar van dromen.
Er zijn momenteel 1 gebruikers dit onderwerp aan het lezen. (0 leden en 1 gasten)
Bladwijzers