ben geïnteresseerd om mee te gaan maar kan iemand mij vertellen hoe de dag indeling +/- is voorzien. om hoe laat vertrekken, aankomst,....
Zijn er net geweest met de landcruiserclub, hebben er rond getoerd met een HDJ80 zonder problemen, bandjes wa aflaten 1 of 2 groot en gaan.
ben geïnteresseerd om mee te gaan maar kan iemand mij vertellen hoe de dag indeling +/- is voorzien. om hoe laat vertrekken, aankomst,....
we spreken allemaal af op het terrein zelf dus het is iedereen vrij te vertrekken wanneer hij w
de indeling is dus moeilijk te zeggen want sommige zullen ginder camperen op een camping in de buurt andere zullen msch van hieruit vertrekken maar hou er rekening mee het terrein in normandie ligt en je dus +-4 uur moet rijden
er word gevraagd rond 9 uur op het terrein aanwezig te zijn daar word je verwelkomt door het terrein zelf met koffie en een croisantje + daarna een uitleg van de gids ginder over hoe en wat op het terrein het rijden stopt om+-17 uur die dag![]()
My smile is tatooed on my face it means i'm permenantly happy now !
1.rik
2.Pajero'ke
3.Rick02/Bart
4.UB590(navara)
5.Mustang (NP300)
6.geert vh (als we 't ledenweekend zonder brokken overleven)
7. samuman ( ik ga ook mee )
8. philip_dr (navara)
9. pete (vitara)
10. Dommel (Navara)
11. knifeman (suzuki Jimny)
12 Pajero007 ( Toy )
we spreken allemaal af op het terrein zelf dus het is iedereen vrij te vertrekken wanneer hij w
de indeling is dus moeilijk te zeggen want sommige zullen ginder camperen op een camping in de buurt andere zullen msch van hieruit vertrekken maar hou er rekening mee het terrein in normandie ligt en je dus +-4 uur moet rijden
er word gevraagd rond 9 uur op het terrein aanwezig te zijn daar word je verwelkomt door het terrein zelf met koffie en een croisantje + daarna een uitleg van de gids ginder over hoe en wat op het terrein het rijden stopt om+-17 uur die dag
Betaling,Hoe en wanneer?
Re: 18-09-2010 Marcanterra
1.rik
2.Pajero'ke
3.Rick02/Bart
4.UB590(navara)
5.Mustang (NP300)
8. philip_dr (navara)
9. pete (vitara)
10. Dommel (Navara)
12 Pajero007 ( Toy ) ( vrijdagavond tot zondag)
Kan iedereen aanvullen wanneer hij zoekt te vertrekken naar marcanterra en ook wanneer hij ginder terug vertrekt !!
voor zaterdag spreken we af op de parking van het terrein zelf om 8 uur !! daarna is er nog een briefing door de gids en koffie en een croisantje voorzien door het terrein
De betaling gebeurd ook ter plaatse ( de club heeft al wel het voorschot van het terrein betaald ) dus iedereen die nu in de lijst sta opgeven word ook effectief verondersteld mee te gaan zo niet zal hij toch zijn deel moeten betalen !!
Dit is de juiste ligging van het terrein !
Noord-westkust Frankrijk tussen Calais en Le Havre. 48 chemin des Garennes, 80120 St. Quentin en Tourmont. Vanaf het dorp Rue staat het park aangegeven op de borden (Parc ornithologique Marcanterra).
Re: 18-09-2010 Marcanterra
1.rik
2.Pajero'ke
3.Rick02/Bart
4.UB590(navara)Vrijdag tot Zondag
5.Mustang (NP300)
8. philip_dr (navara)
9. pete (vitara)
10. Dommel (Navara)
Kan iedereen aanvullen wanneer hij zoekt te vertrekken naar marcanterra en ook wanneer hij ginder terug vertrekt !!
voor zaterdag spreken we af op de parking van het terrein zelf om 8 uur !! daarna is er nog een briefing door de gids en koffie en een croisantje voorzien door het terrein
De betaling gebeurd ook ter plaatse ( de club heeft al wel het voorschot van het terrein betaald ) dus iedereen die nu in de lijst sta opgeven word ook effectief verondersteld mee te gaan zo niet zal hij toch zijn deel moeten betalen !!
Noord-westkust Frankrijk tussen Calais en Le Havre. 48 chemin des Garennes, 80120 St. Quentin en Tourmont. Vanaf het dorp Rue staat het park aangegeven op de borden (Parc ornithologique Marcanterra).
Laatst gewijzigd door UB590; 4 dagen geleden om 16:30 Reden: tekst
1.rik
2.Pajero'ke
3.Rick02/Bart
5.Mustang (NP300)
7. samuman ( ik ga ook mee ) zaterdag
8. philip_dr (navara)
9. pete (vitara)
10. Dommel (Navara)
Jeep heeft toch stukken, weet pas volgend weekend of het op tijd gemaakt is en ik mee kan.
Dus heb ik me maar geschrapt ...sorry
1.rik
2.Pajero'ke
3.Rick02/Bart
5.Mustang (NP300)
6.
8. philip_dr (navara)
9. pete (vitara)
10. Dommel (Navara)
jeep jeeper jeepst
1.rik
2.Pajero'ke
3.Rick02/Bart
5.Mustang (NP300)
6.
8. philip_dr (navara)
9. pete (vitara)
10. Dommel (Navara)
Er zijn momenteel 1 gebruikers deze discussie aan't bekijken. (0 leden 1 gasten)
Favorieten/bladwijzers