autoonderdelen24.be
europarts
Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: Welkom

Bestuur Belgium4x4 member pajero007's Avatar
    Ingeschreven
    13-02-04
    Leeftijd
    32

Icon15 Welkom

Welkom aan onze nieuwe adverteerder
    Team Low Range

4x4 kenner Belgium4x4 member Ullie's Avatar
    Ingeschreven
    03-10-06
    Leeftijd
    41

Standaard Re: Welkom

Ik heb vorige week iets besteld bij autodoc.be, wat blijkbaar een onderdeel van autoonderdelen.24 is.
    Na mijn bestelling met vermelding dat ik met visa wenste te betalen, moest ik helemaal geen verificatie doen met het kaske van de bank of zo. Het geld is ook vrijwel onmiddelijk van mijn creditkaart gegaan. Vandaag kreeg ik een mail van hen met de vraag om een kopie van mijn paspoort en kreditkaart op te sturen ter verificatie. Wat ik uiteraard niet gedaan heb.
    Heb contact met hen gehad via mail en chat op hun website en langs beide kanten bevestigen ze dat dit de normale gang van zaken is bij hen. Maar dat mijn bestelling geannuleerd wordt en het geld terug op mijn kredietkaart zal gestort worden binnen de 5 dagen.

De antwoorden en de manier van communicatie en dergelijke lijken allemaal heel professioneel, heb ook een mail gekregen met daarin de volledige tekst van de chat sessie. Dus ik denk wel dat het allemaal in orde komt.
    Maar persoonlijk heb ik er toch totaal geen vertrouwen in wanneer ik gevraagd wordt om een kopie van mijn paspoort en kredietkaart op te sturen. Bij andere online winkels gaat dit gewoon via een verificatie met het kaske van de bank, wat veel meer vertrouwen geeft en volgens mij ook de veiligste manier is.

Dus als er nog iemand hier iets wenst te bestellen bij hen, weet dat het anders verloopt dan je waarschijnlijk gewend bent.

Ulrich

Offroad Newbie
    Ingeschreven
    16-12-15

tja Ik heb hetzelfde meegemaakt (zie http://forum.belgium4x4.be/showthrea...met-ARB-Bumper bericht 28). En een van de verbredingen vd bumper is nog altijd achter, en wss zelfs niet meer te krijgen.. Lijkt een Nederlandstalige site tot je vragen hebt... Blijkbaar een tiental websites over heel Europa van hetzelfde bedrijf in Berlijn.

Bestuur Belgium4x4 member pajero007's Avatar
    Ingeschreven
    13-02-04
    Leeftijd
    32

Is,effectief een zuster firma van autoonderdelen 24

zij adverteren al 2 jaar hier,op het,forum en de samenwerking met hen loopt wel goed , is,idd een duits bedrijf met hoofdzetel in berlijn en dan in enkele europeese landen een onderdelen website

hoe het met visa werkt geen idee ik betaal meestal of gewoon met bancontact of met pay pal en komt mooi aan
    Team Low Range

Ingeschreven
    03-10-06
    Leeftijd
    41

Ik ga wachten tot het geld terug op mijn rekening staat en daarna een andere betalingswijze kiezen waar ik meer vertrouwen in heb. :-)
    Hun prijzen zijn wel effectief een pak lager dan wat ik elders heb kunnen vinden.

4x4 liefhebber Belgium4x4 member
    Ingeschreven
    27-11-10

Ik heb er goede en slechte ervaringen mee.
    Soms bestel je bv remschijven van Bosch aan 20 euro t stuk en betaal je daarvoor , maar dan blijken ze int magazijn op te zijn en sturen ze een goeiekoop merk op maar je betaalt wel voor de Bosch. Als je dan terug mailt kan je ze gratis terug sturen en krijg je uw geld terug.
    Ook heb ik een Hella thermostaat gehad van mijne BMW waar het koelwater uitspoot als de motor draaide.
    Voor de rest alleen maar positieve ervaringen, toch wel al wat besteld.

Ingeschreven
    03-10-06
    Leeftijd
    41

Het geld werd inderdaad correct terug op de kredietkaart gezet. Onderdelen zijn ondertussen opnieuw besteld en betaald met mister cash. Zijn ondertussen wel 11€ duurder geworden. :-(
    Dat zal de prijs voor mijn wantrouwen zijn zekers. :-) (Ik vermoed dat ze met dagprijzen werken, want blijft nog altijd een stuk goedkoper dan elders.)

Onderwerp Informatie

Gebruikers die zit Onderwerp aan het lezen zijn

Er zijn momenteel 1 gebruikers dit onderwerp aan het lezen. (0 leden en 1 gasten)

Bladwijzers

Forum Rechten