autoonderdelen24.be
europarts
Resultaten 1 tot 7 van de 7
    Offroad Newbie
    Ingeschreven
    16-12-15

Standaard Onderdelen ARB daktent - aanbouwtent

Onze daktenten zijn door de vorige eigenaar intensief gebruikt en een van de buitenste zeilen is gescheurd, waarschijnlijk al te veel zon gezien . Iemand een idee waar ik het buitenzeil kan vinden van de ARB Simpson 1.4m tent? En enig idee hoe ik het modeljaar kan opzoeken? (De tenten zijn in 2012 gekocht.)

Verder zijn we op zoek naar een aanbouw-tent voor aan de achterkant van de auto. Vorig jaar in de paasvakantie was het 's morgens en 's avonds behoorlijk frisjes in Catalonië. De tent moet groot genoeg zijn voor een tafel voor 4 (en een hond) en overdag kunnen blijven staan als we op pad gaan met de Hilux. Iemand ervaringen, tips?

Forum Moderator Belgium4x4 member Kevin's Avatar
    Ingeschreven
    26-09-10
    Leeftijd
    27

Standaard Re: Onderdelen ARB daktent - aanbouwtent

Daktenten buiten smijten en quechua popup tent kopen. Dit kan alles wat jij zoekt.
    Kost 1/10 van een daktent en de mijne gaat al zolang mee als u daktent en dat zonder scheur.

SAM_1486.jpg

2 nadelen duurdt een beetje langer (niet veel) om recht te zetten en het ziet er minder tof uit

Verder kan ik je met je vragen niet helpen

Die Hard Addict Belgium4x4 member Kenn13's Avatar
    Ingeschreven
    26-07-03
    Leeftijd
    32

Ik heb daar eens een onweerke gehad in de Pyreneëen en dan was kik heel blij dat ik hoog en droog op mijne auto lag.

Ik ga waarschijnlijk in juli bij ARB wat artikelen bestellen om de Tundra nog wat uit te rusten.

Ik ga de luifel met zijwanden bestellen om iets droger te zitten met de kleine enzo.

https://www.arb.com.au/products/frid...d-accessories/

Enig idee hoe snel je die cover zou moeten hebben anders hoor ik eens of ik die kan bestellen en laten meekomen.

Voor het sneller te hebben kan je ARB bestellen bij Gitrax, FDM Low range, Trekk ...

Offroad Newbie
    Ingeschreven
    16-12-15

Hey Kenn

Ga je rechtstreeks bestellen bij ARB Australië? Is dat goedkoper? Ik heb vorig jaar de scheur hersteld (lang leve duct tape). En kan nog wel even zo blijven. Je mag altijd eens informeren naar prijs en leveringstermijn voor een buitenste regenzeil voor een simpson 1.4m tent, en als de prijs meevalt, wil ik ze allebei wel vervangen. Ze hebben al wel wat zon gezien..

Heb je al eens gedacht aan een Foxwing? (http://www.suvstuff.eu/nl/product/ac...ng-left-luifel) Dit is het goedkoopste adres dat ik tot nu toe heb gevonden, sta je ook achteraan droog, en heb je ook wat meer plaats. Nadeel is dat je de hele boel moet inpakken als je toch even weg wil en de zijpanelen geen ramen of deuren hebben. Daarom gaan we toch kiezen voor een aanbouwtent die ook zelfstandig kan blijven staan.

Ingeschreven
    26-07-03
    Leeftijd
    32

Heb je het zeil van de tent zelf nodig of de bache voor over de tent als ze dicht is? Of beide?

De foxwing is inderdaad wel groot en mooi, maar met slagregen word je toch nog altijd nat. Nu met de kleine die mee gaat en 's middags waarschijnlijk zal slapen zou ik een dichte luifel willen.
    Ik was net te laat om de arb track shelter te kopen, dat is een aparte tent. Verkopen ze spijtig genoeg niet meer.

Offroad Newbie
    Ingeschreven
    16-12-15

In de eerste plaats het zeil van de tent zelf, maar de bache is eigenlijk ook aan vervanging toe. Je mag altijd prijs vragen.

Ook voor de foxwing kan je wanden krijgen, maar dat loopt wel op als je alles dicht wil maken.

Ingeschreven
    26-07-03
    Leeftijd
    32

Ja inderdaad. Ik zie dat de track shelter nog op de site staat van arb europe dus nog eens horen of die terug beschikbaar is.

Ik hou u op de hoogte als ik iets weet van prijs.

Onderwerp Informatie

Gebruikers die zit Onderwerp aan het lezen zijn

Er zijn momenteel 1 gebruikers dit onderwerp aan het lezen. (0 leden en 1 gasten)

Bladwijzers

Forum Rechten