autoonderdelen24.be
europarts
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 14 van de 14

Onderwerp: Roetfilter

Offroad Newbie
    Ingeschreven
    26-11-14

Standaard Re: Roetfilter

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dix Bekijk Berichten
    Kunnen ze normaal niet zien op de keuring. Ze slijpen de filter van boven open , halen alles eruit en lassen die dan weer dicht..........nog herprogrammeren en klaar. Nooit meer last van de filter, hergenereren enzo.

Momenteel kunnen ze dit nog niet zien op de keuring,maar naar de toekomst toe zou dit gaan veranderen,anders was hij er bij mij al lang vanonder geweest

Offroad Newbie
    Ingeschreven
    26-11-14

[QUOTE=christiaan F;663846]
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dix Bekijk Berichten
    Kunnen ze normaal niet zien op de keuring. Ze slijpen de filter van boven open , halen alles eruit en lassen die dan weer dicht..........nog herprogrammeren en klaar. Nooit meer last van de filter, hergenereren enzo.[/QUOTE

kan dit uit eigen ondervinding bevestigen . moet toegeven dat k dit bij onze gezinscamionette ook gedaan heb .
    k wist het waarom dat k de roetfilter teveel geforceerd moest regenereren en waarom de egr klep te vuil werd .
    en omdat het plan om de transhit softwarematig op te drijven reeds vaststond , heb k den brol verwijderd en een remapke laten plegen .
    sindsdien 2 keer door de keuriing gegaan zonder opmerkingen .
    ik was wel zeker dat mijn motor geen problemen had en de egr en roetfilter door te zuinige rijsteil en korte afstandjes zwaar onder stresssss stonden .
    (moeder des huizen rijd er meestal mee , k was mijn handen in onschuld :-) .
    Idd je beschrijft het juist dikken brol die roetfilter ,ik rij nu wekelijks meer dan 60min autostrade optrekken is nu wel beter maar blijft toch nog steeds hangen op amper 140/u.
    ik had gehoopt dat dit nog ging verbeteren met dat product dat ze er in de garage in de brandstoftank hadden gekapt,maar tot op heden géén resultaat.
    zoals je zelf zegt idd kunnen ze dat momenteel nog niet zien op de keuring,maar ik heb uit goede bron vernomen dat dit zou gaan veranderen in de toekomst.
    Laatst gewijzigd door warlock; 3 Weken Geleden om 20:52.

Offroad Newbie
    Ingeschreven
    26-11-14

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door christiaan F Bekijk Berichten
    beste warlock

k vermoed dat ze bij de nissan garage weten waar ze met bezig zijn .
    oorzaak gevonden en hersteld .

christiaan f
    De oorzaak hebben ze dan wel gevonden,maar echt hersteld is het nog niet met moeite op de autostrade 140 ik heb andere tijden met de navara gekent.

Offroad Newbie
    Ingeschreven
    26-11-14

Standaard Re: ????? ????? ? ????????

Beste peter,

ik denk dat je uw knopje van het vraagteken eens moet smeren,het blijft nu wel serieus plakken.

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Onderwerp Informatie

Gebruikers die zit Onderwerp aan het lezen zijn

Er zijn momenteel 1 gebruikers dit onderwerp aan het lezen. (0 leden en 1 gasten)

Bladwijzers

Forum Rechten