autoonderdelen24.be
europarts
Resultaten 1 tot 3 van de 3
    Offroad Newbie
    Ingeschreven
    20-04-17

Standaard Nieuw hier en een vraag naar bestuurderszetel Hilux

Goedeavond, mijn naam is Frank Peeters, wonende te Bornem, en 56 jaar.
    Heb zopas van een buur die veehandelaar is en het was rustiger gaat aandoen, zijn Toyota Hilux SR5 uit 2003 kunnen kopen, voor een mooi prijs.
    Ik heb vooraleerst hem grondig laten inspecteren door een bevriende automechanieker die zelf een Hilux heeft, ondanks de 300.000 kilometer is hij mechanisch in perfecte staat, optisch wat gebruikssporen en niets roest.
    Nu is er één ding dat dringend vervangen moet worden, en dat is de bestuurderszetel, die is totaal versleten, en doorgezeten.
    Hebben jullie suggesties, waar ik zo een tweede hands bestuurderszetel kan kopen, of misschien heeft iemand een zetel of een alternatief hiervoor.
    De Hilux is een 2 deurs met achteraan 2 noodzitjes, een halve double cab zal ik maar zeggen, en achteraan staat er een overkapping( sleeper???) over de laadbak, nu die moet ik niet, een pick up moet voor mij een open bak hebben, ook naar gebruiksgemak toe, zit in winter veel in bos voor houtkap, en dan is zo een sleeper geen gemak, dus deze komt in de verkoop, heb zo in gedachten, ruilen voor een goede bestuurderszetel, want heb geen gedacht wat dit waard is.
    Ga asap proberen wat foto's bij te plaatsen.

Groeten vanuit het zonnige Bornem.
    Laatst gewijzigd door Frank Peeters; 20-04-17 om 21:24.

Bestuur Belgium4x4 member pajero007's Avatar
    Ingeschreven
    13-02-04
    Leeftijd
    32

Standaard Re: Nieuw hier en een vraag naar bestuurderszetel Hilux

Eerst en vooral van harte welkom

dat moet,idd zeker te vinden zijn een deftige stoel
    Team Low Range

Forum Moderator Belgium4x4 member Kevin's Avatar
    Ingeschreven
    26-09-10
    Leeftijd
    27

Standaard Re: Nieuw hier en een vraag naar bestuurderszetel Hilux

Welkom!

De Km stand is zeker geen probleem. Dit zijn zeer goede en betrouwbare wagens.

Met een zetel kan ik je niet direct helpen.
    Ik vermoed wel als je originele nieuw gaat kopen dat je veel geld zal kwijt zijn.
    Een 2dehandse zoeken (het zou kunnen dat in een bepaald model van Land cruiser dezelfde zetel staat).
    Of zo van die goedkope after market zetel, die laatste zijn meestal ook niet zo goed van kwaliteit vind ik zelf.
    De 4wdshop.be (adverteerde hier) zal u wel aan ne prijs van ne after market kunnen helpen.

Zo een model met noodzitjes en langere laadbak noemen ze bij toyota een extra cab.
    Met de sleeper bedoel je de hardtop of canopy.
    Een pick up is inderdaad mooier zonder hardtop. Het grote nadeel van een PU zonder hardtop is dat je er niks kan laten inliggen. Ik heb zelf een hilux, maar voor het gebruiksgemak staat er bij mij wel een hardtop op.
    In dit topic kan je mijn hilux zien (http://forum.belgium4x4.be/showthrea...-LJ73-en-hilux)

Ik vrees wel dat je die hardtop misschien niet zo snel gaat kwijt geraken.
    Dat model hilux is nooit echt super veel verkocht geweest en jij hebt dan nog een extracab, dit is sowiso nog minder verkocht.

Je mag altijd foto's van hilux posten (altijd leuk om te zien)
    Misschien komen we elkaar wel eens tegen op een event.

En als er nog vragen zijn zeker stellen. Er zitten hier wel enkele toyota mannen

Onderwerp Informatie

Gebruikers die zit Onderwerp aan het lezen zijn

Er zijn momenteel 1 gebruikers dit onderwerp aan het lezen. (0 leden en 1 gasten)

Bladwijzers

Forum Rechten