autoonderdelen24.be
europarts
Resultaten 1 tot 5 van de 5
    Post Knop Gevonden
    Ingeschreven
    12-06-08

Standaard jeep cherokee cruise controle

heb een jeep cherokee van eind 1999,met 205 vm diesel
    heb nu het volgende voor,mijn cruise controle werkt niet meer ,heb geen singaal op de tablau,heeft eerst een par keer gefaalt en dan plots niet meer,
    weet iemand raad of een garage in de omgeving van Gent waar ik terecht kan
    mvg aaron

4x4'er Belgium4x4 member fransdemers's Avatar
    Ingeschreven
    07-02-07
    Leeftijd
    55

Standaard Re: jeep cherokee cruise controle

Hi Aaron

Nog altijd met den Cherokee aan het bollen ? Goed zo !

Veel kans dat er een kabelbreuk zit vanaf de stuurkolomhendel te beginnen. Die XJ's zijn daar teer aan, dus best dat eens uitmeten.

Ook de zekeringen controleren, en de connectoren in de stuurkolom en aan het rempedaal (als die schakelaar dom doet, lukt het ook niet)

Als het niet in de bekabeling zit, ook checken op een vacuumlek, want dan werkt ie ook niet meer.

Ik gok op de bekabeling, aangezien je lampje niet meer brandt, dikke kans dat er een breuk zit.

Ik heb een Grand Cherokee gekocht bij Jeepservice in Wetteren, die heeft veel stukken en geeft ook goeie raad.

groeten,

frans
    Laatst gewijzigd door fransdemers; 28-04-17 om 11:27.

Post Knop Gevonden
    Ingeschreven
    12-06-08

ha de Frans ja nog steeds met dezelfde is nu 18 jaar en heb sinds de reviese geen problemen meer gehad aan de motor heb nu 64000 km mee gereden en is vorige maand zonder opmerkingen door de keuring gegaan,alleen wat kleine zaken die errond hangendurven eens tegenprutelen,heb ondertussen gevonden wat het is nml de clockspring die geen contact meer maakt,heb een nieuwe besteld en woensdag plaatsen,had gij uwe grand niet verkocht en iets ander aangeschaft en dan toch terug naar jeep,van die vacuum is alleen voor benz motoren
    bedankt voor de reactie
    mvg aaron

Ingeschreven
    07-02-07
    Leeftijd
    55

Hi Aaron

ja, die clocksprings zijn ook altijd verdacht , had ik op de vorige ook.

Ik heb ondertussen die 4.0 benzine verkocht, en een 2010 WK Grand cherokee 3.0 CRD gekocht. Er ligt daar zo'n 3 liter mercedes 6 cylinder in.
    Maar ik moet eerlijk zeggen, ik heb er spijt van, ik moest mijn 4 liter gehouden hebben. De reden is dat ik geen dieselkerel ben hé, ga dat nooit gewoon worden.

Ondertussen zit ik met die dieselkachel in het zuiden van Frankrijk. Dat ding zuip verdorie 12 liter, ik reed stukken goedkoper met die naftebak op LPi, kun je dat geloven ?

Den diesel hier in de Jura staat 1.50 de liter, dus ja, die Jeep zuipt meer dan zijn baaske.

Voor de rest rijdt dat wel goed hoor, maar toch hé, de nostalgie naar die 'echte' amerikaan blijft... Mijn volgende zal zeker geen mazoutstoof niet meer zijn.

Post Knop Gevonden
    Ingeschreven
    12-06-08

ja jong mijne 2500 verbruikt toch ook 10.5 liter en ik bent tevreden

Ingeschreven
    07-02-07
    Leeftijd
    55

Heb ondertussen ook een ferme rit in Zwitserland gedaan ermee. Nog mogen een autowegenvignet kopen ook...
    En de diesel staat hier nog duurder, 1.65 CHF, en in die bergpassen hier zuipt hij nog meer....

Maar ja, hij rijdt wel lekker dus moet ik maar content zijn hé.

Mijn vader zaliger zou gezegd hebben: je hebt hem zelf gekozen...

Onderwerp Informatie

Gebruikers die zit Onderwerp aan het lezen zijn

Er zijn momenteel 1 gebruikers dit onderwerp aan het lezen. (0 leden en 1 gasten)

Bladwijzers

Forum Rechten