autoonderdelen24.be
europarts
Resultaten 1 tot 3 van de 3
    Offroad Newbie
    Ingeschreven
    13-05-17

Standaard wrangler yj 4.2l '89

hallo allemaal
    graag wat informatie ,met hoeveel bevestigingen zit de versnellingsbak en de tussenbak vast,ik heb een raar geluid als ik de wrangler in eerste zet en hem stilletjes laat optrekkken precies of de bak ergens tegen slaat ik zie maar 1 rubber tussen de versnellingsbak en de onderste plaat,ik zoek ook eventueel spoorverbreders en een bodylift

Forum beheerder Belgium4x4 member samuraike's Avatar
    Ingeschreven
    03-11-02
    Leeftijd
    32

Standaard Re: wrangler yj 4.2l '89

met enkel die rubber ligt die op de plaat.
    Die rubber zit vast met 3 bouten als ik me niet vergis. 15cm verder na voor hangt normaal de uitlaat vast met een andere rubber...

Ook in 2015 zal Belgium4x4 jullie van events voorzien!!. BOC, BRR, ledenweekend! Dit alles afwisselend met leuke datings en georganiseerde events. Hou de agenda zeker in het oog!!

Forum beheerder Belgium4x4 member samuraike's Avatar
    Ingeschreven
    03-11-02
    Leeftijd
    32

Standaard Re: wrangler yj 4.2l '89

met enkel die rubber ligt die op de plaat.
    Die rubber zit vast met 3 bouten als ik me niet vergis. 15cm verder na voor hangt normaal de uitlaat vast met een andere rubber...

Ook in 2015 zal Belgium4x4 jullie van events voorzien!!. BOC, BRR, ledenweekend! Dit alles afwisselend met leuke datings en georganiseerde events. Hou de agenda zeker in het oog!!

Onderwerp Informatie

Gebruikers die zit Onderwerp aan het lezen zijn

Er zijn momenteel 1 gebruikers dit onderwerp aan het lezen. (0 leden en 1 gasten)

Bladwijzers

Forum Rechten