Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: suzuki samurai soft top

Offroad Newbie
    Ingeschreven
    12-09-16

Standaard suzuki samurai soft top

Hey,

ik heb recent een smittybilt soft top bestelt aangezien de mijne niet meer water dicht is.
    nu wou ik deze plaatsen maar lijkt het alsof de soft top 3cm te kort is heeft iemand hier ervaring mee?
    kan zijn datik iets verkeerd doe of er een voor de hand liggende oplossing is voor dit probleem.
    alle info is welkom want ik weet niet meer waar heen.

mvg bryan

Forum Moderator Belgium4x4 member Mr Proper's Avatar
    Ingeschreven
    30-04-15
    Leeftijd
    28

Standaard Re: suzuki samurai soft top

een beetje opwarmen? heb er zelf geen ervaring mee maar kan helpen?

4x4'er Belgium4x4 member
    Ingeschreven
    12-08-04
    Leeftijd
    57

De samurai softops krimpen nog al zeer rap.En dan is het juist of ge van achter dicht te krijgen een 3 cm tekort komt.Dat kan verholpen worden door hem in een zeer warme garage of zo te plaatsen.Maar dat zal nu met de buiten temperaturen niet gemakkelijk zijn denk ik.Het is mij ook al eens gelukt om hem de ganse dag buiten in de regen te laten staan.En de bache goed nat is.Dan rekt hij ook wat.Wel dadelijk doen voor hij terug droog is natuurlijk.En als het u gelukt is de softop altijd goed dicht te laten.En alleen in de zomer als het buiten meer dan 20 graden is van achter open laten staan.Anders terug van het zelfde probleem.

Offroad Newbie
    Ingeschreven
    12-09-16

Bedankt voor de reacties dan zal het nog wel even duren voor ik deze kan installeren aangezien een verwarmde garage niet beschikbaar is.

Onderwerp Informatie

Gebruikers die zit Onderwerp aan het lezen zijn

Er zijn momenteel 1 gebruikers dit onderwerp aan het lezen. (0 leden en 1 gasten)

Bladwijzers

Forum Rechten