Mededeling

Collapse
No announcement yet.

26-28/12/2008 : Verkenning Beaujolaisrit --> Wie gaat mee??

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Re: 26-28/12/2008 : Verkenning Beaujolaisrit --> Wie gaat mee??

Oorspronkelijk geplaatst door johanDR Bekijk Berichten
    ik ga nog eens navraag doen in de gite (voor alle zekerheid) of dat de datums: 27,28 en 29 april nog vrij zijn.
    en dan zullen het waarschijnlijk deze datums worden.... deze data komen ook voor mezelf het beste uit.
    dus als jullie meewillen maar deze data passen echt niet .... gelieve dan onmiddelijk te reageren anders kan ik hier blijven mails naar frankrijk sturen:confused1:
    Ik heb nog eens met mijn vrouw overlegt en wij kunnen enkel mee als we maar 1 dag verlof moeten nemen. We hebben al zoveel gepland dit jaar dat er bijna niks meer overblijft. Dus als er meerdere weekdagen in zitten, is het voor ons niet mogelijk.

Groeten,

Ulrich

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ullie Bekijk Berichten
      Ik heb nog eens met mijn vrouw overlegt en wij kunnen enkel mee als we maar 1 dag verlof moeten nemen. We hebben al zoveel gepland dit jaar dat er bijna niks meer overblijft. Dus als er meerdere weekdagen in zitten, is het voor ons niet mogelijk.

Groeten,

Ulrich
      @ullie.... ik ga het nu toch bij deze datum houden
      ik heb ondertussen al enkele mensen die me reeds contacteerden om mee te gaan.
      maar tussen nu en eind april ben ik nog wel eens van plan om is een weekend op te gaan.
      dus als je 't ziet zitten om dan is mee te gaan .... stuurt ge maar een pb of belt ge maar eens.:good:

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door johanDR Bekijk Berichten
        @ullie.... ik ga het nu toch bij deze datum houden
        ik heb ondertussen al enkele mensen die me reeds contacteerden om mee te gaan.
        maar tussen nu en eind april ben ik nog wel eens van plan om is een weekend op te gaan.
        dus als je 't ziet zitten om dan is mee te gaan .... stuurt ge maar een pb of belt ge maar eens.:good:
        Ge hoort nog van mij. :good:

Comment

Ik weet niet of het bij die ene verkenning is gebleven?
          Heb wat foto's zitten bekijken van deze gasten in http://onf4x4.com/ die ook geregeld trips doen in de Beaujolais.
          De moeite ...
          Misschien een interessant alternatief voor de Morvan en Limousin waar wij intussen een aantal keren zijn geweest.
          Landschappen lijken mij aan elkaar gewaagd.

Is Johan DR nog actief?

Comment

Working...
          X