Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Status CodeGroen 2011

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Re: Status CodeGroen 2011

Niemand aanwezig van het bestuur van uw club. Spijtig! Alweer een gemiste kans om geïnformeerd te worden over de activiteiten van CodeGroen. Ondanks het feit dat er geen communicatie is via fora ed is CodeGroen nog steeds actief, zij het dan wel meer in de diepte dan in de breedte ....

Comment

Ik heb als actief medewerker hier weer geen uitnodiging van gehad.....
      TEAM SUPERSAM offroad racing
      Old enough to know better, young enough not to care....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Christiaan Bekijk Berichten
        Niemand aanwezig van het bestuur van uw club. Spijtig! Alweer een gemiste kans om geïnformeerd te worden over de activiteiten van CodeGroen. Ondanks het feit dat er geen communicatie is via fora ed is CodeGroen nog steeds actief, zij het dan wel meer in de diepte dan in de breedte ....
        Toen Code Groen werd opgericht vond men de weg naar communicatiekanalen zoals dit forum, maar nu kan dit blijkbaar niet meer.

Ik spreek voor mezelf, maar ik denk niet dat er nog veel mensen (zullen) zijn die in Code Groen wensen te investeren, als er nooit enige feedback komt...

Maar daar denkt iedereen dan weer anders over

Comment

Hoe kunt ge nu een belangengroep goed laten werken als ge de belanghebbenden niet eens op een eenvoudige manier informeert over de acties die ondernomen worden. Dat op zich bewijst volgens mij al hoe goed code groen werkt.
          De overgrote meerderheid van belanghebbenden komen niet naar vergaderingen of meetings. Dat is overal zo, niet enkel in het 4x4 wereldje. Dus als ge iets wilt bereiken, moet ge zoveel mogelijk volk aanspreken en dat doet ge door op zijn minst informatie te verspreiden onder uw doelpubliek.

Ik ben niet tegen jullie groepering en tegen het idee dat er achter schuilt, maar als ge iets wilt doen, doe het dan goed en niet half z'n gat door in veel te gesloten kring te werken.

Comment

x2 !! iedereen moest bijdragen ( clubs en hun leden ) maar deze mensen krijgen 0% feedback van beslissingen of acties of wat dan ook
            Team Low Range

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Peter H Bekijk Berichten
              Ik heb als actief medewerker hier weer geen uitnodiging van gehad.....
              Kwas betalend lid en heb ook niks meer gezien of gehoord?

In case you notice.There is a new Star on Heaven,Her name is Lotte*.

http://www.bloggen.be/hetlottedagboek/

We are on the move..... ;-))

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ullie Bekijk Berichten
                Hoe kunt ge nu een belangengroep goed laten werken als ge de belanghebbenden niet eens op een eenvoudige manier informeert over de acties die ondernomen worden. Dat op zich bewijst volgens mij al hoe goed code groen werkt.
                De overgrote meerderheid van belanghebbenden komen niet naar vergaderingen of meetings. Dat is overal zo, niet enkel in het 4x4 wereldje. Dus als ge iets wilt bereiken, moet ge zoveel mogelijk volk aanspreken en dat doet ge door op zijn minst informatie te verspreiden onder uw doelpubliek.

Ik ben niet tegen jullie groepering en tegen het idee dat er achter schuilt, maar als ge iets wilt doen, doe het dan goed en niet half z'n gat door in veel te gesloten kring te werken.
                x2
                offroadterror.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Christiaan Bekijk Berichten
                  spijtig genoeg zat CBO vast op het werk en ik onrechstreeks door de file. Persoonlijk vind ik het spijtig er niet geraakt te zijn, want ik had heel graag de status eens gehoord en vooral de boekhouding eens ingekeken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pajero007 Bekijk Berichten
                    x2 !! iedereen moest bijdragen ( clubs en hun leden ) maar deze mensen krijgen 0% feedback van beslissingen of acties of wat dan ook
                    Welke acties?? Die ene waar zen ne keer te voet met hunnen brommer door een paar straten van Brussel getrokken zijn ????? Da zal veel indruk gemaakt hebben sie, ze lachen der ginder waarschijnlijk nog mee als ze eraan denken... ik zou zeggen codegroen:

Comment

Working...
                    X