Mededeling

Collapse
No announcement yet.

4X4 Beach 2016

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• 4X4 Beach 2016

Vandaag als Co-piloot (omdat de hilux nog niet ok is) van mijn broer met zijn defender meegeweest naar 4X4 beach.
    Twas echt heel goed georganiseerd!
    Ook enkele belgen tegengekomen waarvan we niet wisten dat ze daar zouden zijn, zoals Peter H van hier opt forum
    Ik moet wel zeggen dat we veel mensen bezig gezien hebben die helemaal niet offroad kunnen rijden.
    Niet enkel het rijden is soms erg maar het lostrekken van de wagens, bijna niemand heeft daar een rek lint,.....

Re: 4X4 Beach 2016

Nog enkele,

Ook de Dakar vrachtwagens daar eens volle snelheid zien, horen en voelen rijden is ZEER indrukwekend

Comment

Knappe fotos dat zag er daar wel leuk uit
      Team Low Range

Comment

Was een leuk evenementje. De Landcruiser van Traveltoy had een volledige motorrevisie gehad en moest nu eens deftig aan de tand gevoeld worden, want binnenkort gaat die misschien in de grote zandbak rijden aan de andere kant van de middellandse zee. Inderdaad veel volk gezien die blijkbaar voor de eerste keer offroad reden, maar het evenement was dan ook aangekondigd als een SUV gebeuren. Als bijvoorbeeld een Ford F150 Raptor volledig op zijn buik ligt, moet je niet afkomen met een versleten blaffetuurlintje om die los te trekken. Dat kan alleen maar fout aflopen. Deuk in onze achterdeur van rondvliegende shackel tot gevolg... Organisatie was wel OK. Op alle hoge bergen stond een marshall om het verkeer te regelen. In de voormiddag altijd vlot kunnen rijden, in de namiddag werd het drukker, maar nog net doenbaar. De limiet van 300 voertuigen is wel de maximum voor dit terrein. De Dakar trucks die tegen dik honderd per uur voorbij komen gedenderd is erg impressionant! Kippenvelmoment...
        Erg weinig Belgen aanwezig. Behalve die van hierboven nog een Mercedes G gezien met Belgische O plaat en dat was het zo wat. Raar eigenlijk want het was best wel een leuk evenement wat niet erg ver weg was (voor ons amper 130 KM).
        TEAM SUPERSAM offroad racing
        Old enough to know better, young enough not to care....

Comment

Niet slim dan om aan dat blaffetuurlintje te trekken e

Grappig wel dat er mensen met simex of mud max'en in los zand gaan rijden Dan ben je beter met versleten MT's of AT'S

Comment

Ne AT op 1 bar was daar de ideale band.
            TEAM SUPERSAM offroad racing
            Old enough to know better, young enough not to care....

Comment

Ik was ook aanwezig op het evenement, de Rocky nog eens uitgelaten op het strand, het was wel zijn laatste rit in de huidige configuratie want de koppakking was er eigenlijk al door voor ik thuis vertrok, maar het stand toch overleefd en terug thuis geraakt zonder grote problemen. Volgende klus is de motor vervangen en wat pk's winnen.

De Nederlanders hebben blijkbaar een geen kennis van een rekkoord of vinden die te duur, ze trekken liever de boel krom of stuk, zal wel aan de aard van het beestje liggen zeker.

Comment

Ha spijtig dat ik niet wist dat je ging anders hadden we eens kunnen kennis maken.

Comment

Working...
                X